دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:اسیرکُشی محسن شکاری، اعدام قهرمان کشتی نوید افکاری، اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی، دادستان ذبیح زاده، در چنگال غارتگران میراث فرهنگی، دیگر نمی توان دم فرو بست، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، من هم در اتاق بازپرس حسینی بودم، نامه سرگشاده به ریاست محترم قوه قضائیه، وزیر محترم اطلاعات

نامه سرگشاده – بخش بیست و هفت: ختم تحقیقات چمانی و…«میترائیسم» چمانی و «چمانیسم» میترا!

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و عرض ادب

احتراماً هر چه بیشتر می گذرد بیشتر به اثرات اعجاب انگیز این نامه های سرگشاده پی می برم. البته از قبل هم از اثرات آنها مطلع بودم ولی از میزان و شدت و حدت آنها فی الواقع نه! پس از انتشار بخش ۲۶ این نامه ها در تاریخ ۰۲/۸/۱۴ ملاحظه بفرمائید چه نتیجه ای حاصل شد:

“تغییرات سامانه در شعبه اول دادگاه انقلاب ساری به شرح زیر است:
«۱۸-
در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ وقت نظارت مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ باطل شد
۱۹-
در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ وقت نظارت به لحاظ به لحاظ صدورتصمیم نهایی ، ابطال شد. تجدید و به وقت رسیدگی به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ساعت ۱۰:۰۰ تغییر کرد
۲۰-
ابلاغیه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ جهت حضور آمنه … و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری – رییس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مرکز استان  و … و سیف اله … و … و … و … و میترا کدیور در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ساعت ۱۰:۰۰ برای رسیدگی صادر شد”

 

من به خود چمانی گفته بودم که این مملکت خیلی حساب و کتاب دارد ولی باور نکرد!

حال اجازه می خواهم متن صفحات ۴۹۷ و ۴۹۸ پرونده را که در آن چمانی با استناد به استفتا از رهبری ختم تحقیقات را اعلام می کند را ارائه دهم. (در نامه قبلی نوشته بودم ختم دادرسی که بدین وسیله آن را اصلاح می نمایم: ختم تحقیقات).

 

صفحه ۴۹۷ پرونده

روی سربرگ شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری

صورتمجلس

 شماره صورت مجلس: ۱۴۰۲۴۷۰۰۰۰۰۹۳۹۶۴۷۶

شماره پرونده : ۱۴۰۲۴۷۹۲۰۰۰۲۵۹۴۴۷۰

                                  شماره بایگانی شعبه : ۰۲۰۰۶۶۲

                                   تاریخ تنظیم: ۱۴۰۲/۰۷/۲۲

                                                    پیوست:….

بسمه تعالی

به تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ در وقت فوق العاده جلسه شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری بتصدی اضافه کننده ذیل تشکیل است. پرونده کلاسه فوق تحت نظر قرار دارد، با عنایت به آنکه این بازپرس در جهت احراز مغایرت رفتار ارتکابی متهمان با شرع مقدس اسلام اقدام  به استفتاء از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نموده بود که نتیجه حاصله در مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ واصل گردیده است لذا با هزینه شخصی اقدام به پرینت از پاسخ استفتاء نموده و به شرح آتی مبادرت به انعکاس آن در پرونده می گردد.

بازپرس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری – امین نصرالله چمانی

و روی آن امضا کرده

 

ص ۴۹۸ پرونده

 


شماره استفتاء: r5g76p6


تاریخ ارسال: ۱۴۰۲/۰۷/۱۲


موضوع: مسائل متفرقه


وضعیت: پاسخ داده شده


بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

سلام علیکم

خواهشمند است نظریه فقهی خود را نسبت به استفتاء ذیل مرقوم بفرمایید:

عده ای از افراد در قالب انجمن های روانشناسی اقدام به بیان و آموزش عقاید مکتبی تحت عنوان میترائیسم که ریشه در غیر اهل کتاب داشته و برگرفته از عقاید ایران باستان می باشد می نمایند حالیه سوال اینجاست آیا در فرض دعوت ایشان جهت آموزش این عقاید به دیگران توسط فرد مسلمان حکم مسئله (آموزش عقاید میترائیسم) از حیث حرمت یا اباحه چه بوده و وجه دریافتی قابل ارتزاق می باشد یا خیر؟

الهم صل علی محمد و آل محمد



سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ترویح عقاید مذکور حرام است

موفق و موید باشید


 

روی این برگه چمانی با خودکار نوشته

بسمه تعالی

ختم تحقیقات در یوم جاری اعلام و به شرح آتی مبادرت به اتخاذ تصمیم نهایی می گردد.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای ساری- امین نصرالله چمانی

۱۴۰۲/۷/۲۲

و امضا کرده

 

همچنین در نامه قبلی نوشته بودم که اگر چمانی بجای کلمه “میترائیسم” کلمه “لواشک آلو” را هم نوشته بود باز همین جواب را می گرفت؛ چون در واقع توصیفاتی که خود او برای این کلمه اختراع کرده و آنها را در استفتایش آورده خودبخود موجب آن پاسخ هم شده است.

برای اثبات این مدعای خود اجازه دهید همین متن سوال چمانی را برای تعدادی از آیات عظام بفرستیم و در آن متن بجای کلمه “میترائیسم” از واژه دیگری استفاده کنیم، مثلاً از واژه “چمانیسم”! چرا که نه؟ مگر او با استفاده از نام من فرقه/مکتب میترائیسم را اختراع نکرد؟ خب من هم با استفاده از نام او فرقه/مکتب “چمانیسم” را اختراع می کنم! نتیجه استفتائات خود را متعاقباً به اطلاع خواهم رساند.

پیشاپیش از کلیه آیات عظامی که مورد استفتا قرار خواهند گرفت عذرخواهی می کنم. وقتی عده ای بی شرم و بی آزرم این گونه استفتائات را به سخره گرفته و برای مطامع پست خود به کار می گیرند برای رسوا کردن آنان چاره ای نیست جز این که همان روش برای خودشان به کار برده شود.   

ضمناً توجه فرمودید او چه راحت فرقه و مکتب را خلط می کند و در استفتایش کلمه مکتب را بکار می برد و بعد از این که جوابش را گرفت دوباره به سراغ واژه فرقه می رود؟؟ انگار که هر مکتبی فرقه است و هر فرقه ای مکتب است!

در بخش بعدی نشان خواهم داد که چگونه چمانی در “قرار نهائی دادسرا” یش این آکروباسی بین مکتب و فرقه را انجام می دهد.

با تشکر و احترام

دکتر میترا کدیور

۰۲/۸/۱۵


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.com/?p=70240

  تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲، ساعت: 11:13