دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:English، اسیرکُشی محسن شکاری، اعدام قهرمان کشتی نوید افکاری، اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی، دادستان ذبیح زاده، در چنگال غارتگران میراث فرهنگی، دیگر نمی توان دم فرو بست، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، من هم در اتاق بازپرس حسینی بودم، نامه سرگشاده به ریاست محترم قوه قضائیه، وزیر محترم اطلاعات

نامه سرگشاده – بخش بیست و چهار: دست و پا زدن های مستر ضاد

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و ادب

احتراماً اجازه می خواهم ابتدا متن دو ایمیل رد و بدل شده در تاریخ جمعه ۲۸ مهر را خدمتتان ارائه دهم.

 

———- Forwarded message ———
From: Mir Ahmad Rahimi Musavi <gmail.com>
Date: Fri, Oct 20, 2023 at 2:23 PM
‪Subject: سابجکت: امکان تغییر نامه های سرگشاده بخش ۱۳ و بخش ۱۴ منتشر شده در سایت
To: freudian association <freudianassociation@gmail.com>

 

دکتر کدیور گرانقدر
درود و ادب
برخی از اعضا متوجه شدند که بر روی لپ تاپ یا گوشی امکان تغییر نامه های سرگشاده بخش ۱۳ و بخش ۱۴ را دارند. لازم به ذکر است برخی از آنها در امور سایت پسورد نداشته اند. به پیوست عکس و فیلمی از موضوع ارایه می گردد. آنها تغییرات را بلافاصله برگردانده اند. البته … کنترل کرد و دید صرفا برای خود آن فرد قابل تغییر است و ذخیره نمی شود. … قرار است پیش … برود تا از او کمک بگیرد.
با سپاس و احترام
اعضا

 

———- Forwarded message ———
From: Mitra Kadivar @yahoo.com>
Date: Fri, Oct 20, 2023 at 3:44 PM
‪Subject: Re: Fwd: سابجکت: امکان تغییر نامه های سرگشاده بخش ۱۳ و بخش ۱۴ منتشر شده در سایت
To: <freudianassociation@gmail.com>

 

کار آن مستر ضاد آشغال است.

او اگر نتواند ما را محکوم کند کارش تمام است.

البته همین الان هم کارش تمام است ولی هنوز خودش خبر ندارد.

 

همانطور که ملاحظه می فرمائید موضوع نوعی حمله سایبری به وبسایت انجمن فرویدی است که در آن سعی شده متن بعضی از پست های این وبسایت و بطور ویژه متن دو عدد از نامه های سرگشاده تقدیمی خدمت جنابعالی را تغییر دهند! از این که این نامه ها تا این حد تاثیر گذارند از صمیم قلب خوشحالم. چه کسی بهتر از یک اطلاعاتی می داند که فضای مجازی بخوبی رصد می شود؟ و این که این رصد شدن بدون تاثیر و بدون نتیجه نیست؟! ۲۸ مهر یک هفته بعد از غافلگیری مستر ضاد است که به دنبال آن تنها چیزی که به فکر این روباه رسید این بود که لاشه های گوشی های ما را پیش خودش نگه دارد. البته که آنها دیگر لاشه ای بیش نیستند بعد از این که ما سیم کارت های موجود در آنها را سوزانده ایم. ولی خب لنگه کفش کهنه برای یک مستاصل نعمت است!

این که یک عده آگاهی چی توطئه ای ترتیب دهند یک چیز است و این که یکی دو اطلاعاتی با آنها همدست باشند چیز دیگری است. خود من وقتی سرانجام از چنگال آن آگاهی چی ها رها شدم خوشحال بودم، اگرچه که در زندان بودم. و وقتی بعد از ۴ روز سپری کردن در زندان بالاخره این دو نفر اطلاعاتی کاغذهای دارای سربرگ وزارت اطلاعات را جلوی من گذاشتند احساس امنیت کردم. در نظر بگیرید حال من چگونه بود وقتی بعد از دو روز بازجوئی فهمیدم که این اطلاعاتی ها فقط آمده اند تا پرونده ساخته شده توسط آگاهی چی ها را اثبات کنند. علت اضطراب کشنده آن مرد جوان تر هم شاید همین بود. آن مرد مسن تر هم دچار سردردهای عصبی فلج کننده شد. نه که آنها از خدا بترسند. خیر، آنها از لو رفتن و از خود وزارت متبوعشان می ترسیدند. برای همین هم نوشتم کارشان تمام است. این مردک مسن تر وقتی سرانجام باور کرد که موبایل من توسط وزارت اطلاعات شنود می شود به وضعیت رقت باری دچار شد. فکرش را بکنید: ۵ روز بود که آن گوشی دست آنها بوده و در تمام مدت شنود می شده! آن بیچاره دیگر بازجوئی ها را ادامه نداد و بجایش دو زن داغان را برای خبرچینی به اتاق ما در زندان فرستاد. خدا می داند که تحمل نقش بازی کردن آن دو «قزمیت» سخت تر از تحمل خود زندان بود. بالاخره هم من طاقتم تمام شد و برویشان آوردم که خبرچین هستند. آنها سه ساعت بعد از زندان رفتند!!! این در حالی است که زنی که اشتباهی به آن زندان منتقل شده بود برای گرفتن یک انتقالی ۲۰ روز این در و آن در می زد! آن روباه واقعاً به آن دو زن نیاز داشت تا وقتی که از او بخاطر شرکت در این توطئه بازخواست می کنند بتواند بصورت «پس رویدادی» چیزی ارائه کند.

اما نامه های سرگشاده ۱۳ و ۱۴ کدام بخش ها هستند؟

نامه سرگشاده ۱۳ با عنوان «لولو خورخوره اطلاعات سپاه» بطور ویژه راجع به آن دو اطلاعاتی و عملکرد برره ای آنهاست. در آن بخش است که می خوانیم: «آن خانمها از لحظه دستگیری پرسیده بودند که چه شده که پلیس به سراغ آنها رفته… اما گل سرسبد شخصیت‌های برره به این سوال پاسخ داد که یکی از اعضای انجمن از تهران با آنها تماس گرفته و آنها را لو داده است!!! او این جواب را به یکی از خانمها داده و به دیگری گفته «همکاران ما در وزارت اطلاعات در تهران به ما گزارش داده‌اند»! یعنی همکاران آنها که در ۳۶۵ روز سال کنار اعضای انجمن فرویدی هستند چلاق می‌باشند و نیاز دارند در ۲ روزی که آن افراد در مازندران هستند به سرشان خراب شوند! بعد هم او اتهاماتی که قبلا ساخته شده‌اند را در لابلای وب‌سایت انجمن فرویدی جستجو می‌کند تا ببیند «گزارش» آن چلاقها مربوط به چه بوده که خود آن چلاقها پیدایش نکردند!! او سپس «لولو خورخوره» اطلاعات سپاه را وسط کشید و به آن خانمها گفت که آنها در تهران به دفترتان یورش خواهند برد. او گفت که اطلاعات سپاه مثل ما (یعنی وزارت اطلاعات) نیست و به هیچکس پاسخگو نیست. ‌«لولو خورخوره» اطلاعات سپاه موقعی وسط کشیده شد که آن خانمها جواب دندان‌شکنی به آن مرد دادند.»

اما بخش ۱۴ این نامه ها جائی است که من بطور اخص این باند مخوف ویرانی میراث فرهنگی را افشا می کنم. عنوان آن بخش «تب طلای غرب وحشی در مازندران جانماز آب کش» است. در آنجا می خوانیم: «در بخش پیشین دوباره رسیدیم به داستان شیرین گنج و دفینه و ادعای روستائیان آق‌مشهد در مورد دست داشتن آگاهی و اطلاعات در این بیزینس کثیف. همچنین عرض کرده بودم که آنها اشتباه بسیار بزرگی کردند که پژوهشگران انجمن فرویدی را به زندان انداختند، زیرا هر اطلاعاتی را که آن خانمها کم داشتند در زندان به دست آوردند. از آنجا که دستگیری و بازداشت و زندانی کردن تعدادی خانم پژوهشگر مثل بمب در ساری و اطراف آن صدا کرده و از آنجایی که بقیه اعضای انجمن فرویدی در عرض بیست و چند روز گذشته کاری کرده‌اند که هیچ مقام و نهادی در آن استان و در پایتخت از این رسوایی بی‌خبر نماند، لذا آنها تصمیم گرفتند شایعه‌ای بسازند و وجهه این خانمها را خراب کنند. و حدس بزنید شایعه چه بود؟ آنها شایع کردند که آن خانمها در آن منطقه دنبال گنج بوده‌اند!!! گفته بودم که آنها احمق‌ترین احمق‌های تاریخ و جغرافیا هستند. چگونه با این شایعه خودشان را لو دادند و صحت تمام گفته‌های مرا اثبات کردند؟!!»

جناب قاضی القضات، از شما تمنا می کنم هر آنچه در توان دارید به کار بندید و جلوی ویرانگری های این شیاطین را بگیرید. کاری را که گروه پژوهشی ما برای حفظ و اعتلای میراث فرهنگی گرانبهای این کشور می کند را فقط در یک نمونه زیر می توانید بیابید:

 

———- Forwarded message ———
From: Soode Rakhsha <@gmail.com>
Date: Sun, Oct 29, 2023 at 9:03 AM
‪Subject: پیامی از آقای شجاعیان تپه کنگاور
To: Secretary Freudian Association <freudianassociation.s1@gmail.com>

 

با درود و ادب

آقای شجاعیان امروز ساعت ۲:۴۰ این پیام را در تلگرام فرستادند:

مدیر پایگاه ملی آناهیتا:

 «🔸 گودین تپه می‌تواند برای جهانی شدن بجنگد

مدیر پایگاه ملی آناهیتا از #گودین_تپه کنگاور به عنوان یکی از محوطه های تاریخی مهم در ایران نام برد و گفت: این محوطه باستانی می تواند در مسیر ثبت جهانی شدن قرار بگیرد.
مرتضی گراوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اتمام پروژه تعیین عرصه و حریم گودین تپه کنگاور، اظهارکرد: گودین تپه یکی از مهمترین آثار تاریخی بجای مانده از دوره مادها در ایران است که شهرتی جهانی دارد
تپه باستانی گودین تپه جزو محدوده پایگاه ملی معبد آناهیتا است
وی متذکر شد: به منظور باز زنده سازی و تبدیل این تپه تاریخی به یک مرکز مطالعاتی مهم و باستانی اقداماتی را در دستورکار قراردادیم که گام نخست آن تعیین عرصه و حریم آن بود.
وی عنوان کرد: براین اساس مقرر شد تا تعیین عرصه و حریم را برای آن داشته باشیم که اخیرا این پروژه توسط یک تیم باستان شناسی با سرپرستی دکتر کامیار عبدی از نظریه پردازان و باستان شناسان انجام شد

@gowdinkhabar

ماخذ: خبرگزاری ایسنا» 

 

با احترام

سوده رخشا 

 

در اردیبهشت ۱۴۰۱ که گروه پژوهشی ما به این مکان رفت گودین تپه ویرانه ای بیش نبود و این آقای شجاعیان نازنین خون می گریست. درست قبل از سومین سفر ما به ساری خبر تعیین عرصه و حریم برای این اثر تاریخی ۷۰۰۰ ساله را در خبرگزاری ها خواندیم. و اکنون کمتر از سه ماه بعد این خبر منقلب کننده را…

خداوند به شما توفیق دهاد

با تشکر و احترام

دکتر میترا کدیور

۰۲/۸/۷

روز بزرگداشت کوروش بزرگ


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.com/?p=70009

  تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت: 10:18