دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:اسیرکُشی محسن شکاری، اعدام قهرمان کشتی نوید افکاری، اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی، دادستان ذبیح زاده، در چنگال غارتگران میراث فرهنگی، دیگر نمی توان دم فرو بست، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، من هم در اتاق بازپرس حسینی بودم، نامه سرگشاده به ریاست محترم قوه قضائیه، وزیر محترم اطلاعات

نامه سرگشاده – بخش نوزده : آلوده کردن رهبری

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و عرض ادب

با اجازه برمی گردیم به آن جلسه رسیدگی موبایلی. نقطه اوج آن جلسه زمانی بود که اتهام برره ای «عضویت در فرقه ناشناخته میترائیسم» مطرح شد. پاسخ داده شد که «خب اگر چیزی در ادبیات قضایی ناشناخته است یعنی اینکه نه در قرآن وجود دارد نه در رساله های آیات عظام، نه در قانون اساسی و نه در قانون جزا؛ آن وقت شما چگونه از یک چیز ناشناخته جرم ساخته اید و اتهام زده اید؟» و جواب جناب بازپرس: «البته من از دفتر مقام معظم رهبری استفتاء کرده ام، وقتی جوابش بیاید در پرونده می گذارم»!!! «عجب! پس شما اول اتهام می زنید بعد استفتاء می کنید؟! اول زندانی می کنید بعد استفتاء می کنید؟!»

جناب قاضی‌القضات، عرض کرده بودم که همه چیز در این استان آدم فضایی ها «پس رویدادی» است، حالا دیگر با سند و مدرک موثق می‌توان آن را اثبات کرد و قطعا من این سند را از همین طریق – و طرق دیگر- در اختیار جنابعالی قرار خواهم داد.

اما موضوع از این هم فراتر می‌رود؛ از اثبات پس رویدادی بودن این استان. حالا که مجموعه عجیب الخلقه پلیس و دادگستری و اطلاعات این استان اقدام به محاکمه هم وزارت اطلاعات و هم وزارت کشور، هم علم روانکاوی و هم دانشگاه هاروارد کرده اند این تلاش خود را با وسط کشیدن پای رهبری انجام میدهند!! از آنجایی که این پرونده سازی بی شرمانه دیر یا زود جهانی خواهد شد در آن زمان تنها چیزی که به چشم‌ جهانیان خواهد آمد این است که «محاکمه گالیله در جمهوری اسلامی با دستور رهبر آن کشور است»!! شما می‌دانید من از چه آبروریزیی حرف میزنم.

در بخش های بعدی نامه ام شرح خواهم داد که این اتهام فرقه ناشناخته چرا و چگونه توسط آن جماعت پلیس آگاهی ساخته شد وچه هدفی را دنبال می کرد؛ و این که چرا دارند از رهبری خرج می کنند و برای شخص ایشان هزینه می تراشند.

راستی چرا دادستان ساری وثیقه ۳ میلیاردی را تبدیل به ۶ میلیارد کرد؟؟

 

با تشکر و احترام 

دکتر میترا کدیور

۰۲/۷/۲۳


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.com/?p=69824

  تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ساعت: 13:22