دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخش ها

آرشیو ماهیانه


دسته ها:English، اسیرکُشی محسن شکاری، اعدام قهرمان کشتی نوید افکاری، اعدام های غیر فقهی و غیر شرعی، دادستان ذبیح زاده، در چنگال غارتگران میراث فرهنگی، دیگر نمی توان دم فرو بست، روانکاوی در انجمن فرویدی، روانکاوی در رسانه‌ها و در جامعه، من هم در اتاق بازپرس حسینی بودم، نامه سرگشاده به ریاست محترم قوه قضائیه، وزیر محترم اطلاعات

نامه سرگشاده – بخش پانزده: بازپرس قدمی

ریاست محترم قوه قضائیه
با درود و ادب
عالیجناب، این نامه‌های سرگشاده واقعاً معجزه می‌کنند! در بخش دوازدهم این نامه‌ها، جایی که مژده بازپرس شدن یک شبه دادیارمان را دادم، عرض کرده بودم که در مازندران همه حکمها شفاهی است. خُب، حالا دیگر نیست. حالا در پرونده آن خانمها یک حکم از بازپرس کشیک به نام «قدمی» ثبت شده!! این در حالی است که در تمام آن ۲۴ ساعت اول، از لحظه دستگیری تا زمان مواجهه با «چهارمین» مقام قضائی، هرگز هیچ حکمی به آن خانمها نشان داده نشد و حتی برای بازداشت شبانه در بازداشتگاه پلیس آگاهی نیز پذیرش فقط با ارائه یک کاغذ نصفه A4 و سه امضای بدون نام انجام شد و این در حالی است که حتی دادیار چمانی به وکیل ما گفته بود که آن ماموران حکم شفاهی داشته‌اند!! ملاحظه می‌فرمایید که حتی دستور قضائی بازپرس کشیک هم در مازندران «پس‌رویدادی» است. خواهشمندم دستور فرمایید تحقیق کنند آیا این بازپرس قدمی واقعا در عصر جمعه ۱۷ شهریور۱۴۰۲ بازپرس کشیک بوده؟ و آیا آن دستور قضائی شماره دارد؟ و اگر دارد آن شماره در دفتر در جای خود قرار گرفته و یا یک شماره جعلی است؟(در حال حاضر آن دستور شماره ندارد ولی خدا را چه دیده‌اید شاید شماره‌دار شد!)
همچنین به عرض رسانده بودم که اعتراض آن خانمها به قرار بازداشت ۳۰ روزه توسط قاضی محترم شعبه ۱ دادگاه انقلاب رد شد زیرا نتیجه تحقیقات هنوز در پرونده نبود؛ تحقیقات آن ۲ مامور اطلاعاتی که در تاریخ ۲۲ و ۲۳ شهریور انجام شد. رد شدن اعتراض آن پژوهشگران در تاریخ ۶/۲۸/  انجام گرفت و در تاریخ ۶/۲۹/ نتیجه تحقیقات وارد پرونده شد! آنها می‌خواستند برای خودشان وقت بخرند زیرا که لازم بود آن پرونده را بزک کنند. اکنون دستورات زیر در پرونده موجود است؛ خواهشمندم دستور فرمایید در مورد صحت و سلامت همه آنها تحقیق به عمل آید:
۱- دستور سرهنگ م. فرماندهی مرفوک و واجا – پایگاه اطلاعات و آگاهی استان مازندران
۲- گزارش ش.ق. یگان ۱۱۰ فرماندهی بخش پایین هولار
۳- گزارش ح.ش. رئیس پلیس اطلاعات عمومی ف.ا.ا. مازندران (بدون شماره)
۴- یک گزارش روی کاغذ معمولی بدون سربرگ از نیروی انتظامی
به اعتقاد اینجانب سرهنگ م. همان شخصی است که در محل یورش خود را دادستان ساری معرفی کرد و به احتمال زیاد ح.ش. هم همان اسوه هوش و ذکاوت است که تخم طلایی «عضویت در فرقه ناشناخته میترائیسم» را پس انداخت.
بقیه آن پرونده با کپی‌هایی از صفحات وب‌سایت انجمن فرویدی و گزارش‌های شفاهی (!!) پر شده.
در واقع جانماز آب‌ کش‌های مازندرانی در تدارک یک «محاکمه گالیله» بر‌آمده‌اند!
با تشکر و احترام
دکتر میترا کدیور
۰۲/۷/۱۲
پ ن: اسامی کامل افراد فوق به حفاظت و اطلاعات ناجا و وزارت اطلاعات و بازرسی ناجا داده خواهند شد.


پیوند کوتاه به این مطلب:

https://freudianassociation.com/?p=69744

  تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲، ساعت: 12:38